domaci mazlicek

30. června 2009 v 21:31
Mame doma kocicku. Hrozne milou a pritulnou. Vecer se mazlime na gauci a lechtame se vzajemne fousky. Mam ji pro poteseni. Zive zviratko. Je to zvracene a jsem si toho vedoma. Proste mam doma zvire a tesim se z nej.

Vsimla jsem si ze nekteri lide si porizuji zvirata aby tyrali sebe i to nestastne zvire. Zvirata chovaji v nevhodnych podminkach a to jim pak kdeco znici. nebo je to zvire furt nemocne a v depresich. a pak se trapi oba dva. Minuly tyden prisla kolegyne a hrozne narikala ze ji vraceji novi majitele pejska po 13 mesicich. Jaky je ten pes chudak a co ona ma delat. Ze si ho vezme aby on netrpel, ale ma doma v panelaku jeste dalsi dva (retreviery) a tri kocicky. A tento je ted vychovany jinak a chudacek bude trpet. Mela jsem ji chut rict at ho da utratit, kdyz je teda takovy chudak. ze mu pak bude lip. ale kousla jsem se do jazyku.

Zrovna u domacich mazlicku je krasne videt jak si clovek vyrabi problemy. jak se v nich zmita. Jak najednou ma silene potize, stresy, narky kterych by byl usetren kdyby to zvire nemel. Ale protoze to zvire ma tak rano vstava ve ctyri, nikam nejede na dovolenou, nebo jede a trapi se on, zvire a vsichni kolem. pak az zvire sestarne a je nemocne tak beha s nim po doktorech, necha mu operovat prostatu, pak srdce, pak usi a pak oci. A pak mesice narika a pozoruje jak to zvire trpi a postupne odchazi. nakonec mu dela pohreb a furt narika. a tak porad dokola.

neni to absurdni ?
a neni stejne absurdni veskere to utrpeni ktere si vyrabime tim ze se na neco zavesime a delame si z toho modlu?

Nekdy si pripadm jako necita. Divam se na svoji sametovou opusinkovanou kocicku a rikam si jak je mila. A pritom vim ze je to jen zvire. A ze ji zneuzivam.

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 rulisa | 30. června 2009 v 22:39 | Reagovat

Ano, je. (Absurdní.)

2 Jirka* | 1. července 2009 v 0:44 | Reagovat

Ano je. Ale oni taky zneužívají nás - to říkám blbě, spíš se přizpůsobují. Právě jsem se vrátil z debaty o psech v domácnosti. Bavil jsem se s člověkem, který to podle mě s nimi neumí. Problém je v tom, že on si o mně myslí to samé, asi právem. Jsem z toho tak vyšťavenej, že přijdu radši zítra. Dobrou :-)

3 haston | E-mail | Web | 1. července 2009 v 3:45 | Reagovat

právě z podobných důvodů nemám doma žádné zvíře i když mám zvířata rád. v bytě mám jen rostliny a někdy i mouchy (ale ty nemám nikdy dlouho...).

4 rulisa | 1. července 2009 v 6:26 | Reagovat

A jak jste na tom s tím utrpením? :-)

5 ratka | 1. července 2009 v 6:56 | Reagovat

ten clanek je o tom utrpeni ktere si dobrovolne vytvarime

6 fousek | 1. července 2009 v 8:08 | Reagovat

Není (absurdní). Mě třeba takovéhle utrpení (to víceméně virtuální, co si člověk vygeneruje sám zevnitř) nakopne a aktivizuje.

7 ratka | 1. července 2009 v 8:24 | Reagovat

protoze je virtualni tak se v nem kochame. nekde jsem slysela ze clovek je geneticky nastaveny tak aby prekonaval prekazky a pak je odmenen dobrym pocitem. BEz prekazky zadny dobry pocit.
a tak si je (virtulani prekazky) vymysli a prekonava. teda alespon ti psychicky zdravi a odolni jedinci. Depresisti pry ne.

8 or | 1. července 2009 v 8:40 | Reagovat

absurdni ne. je to prirozeny, kdyz to dela tolik lidi. vsichni :-) akorat je hloupy odmitat ze si to zpusobujem sami

na "psychicky zdravy" oproti "depresistum" nehraju. v tom neni zadna nemoc. jen nevedomost-prozivaci navyk-vycerpani

9 ratka | 1. července 2009 v 8:47 | Reagovat

Ore, to ja si jen tak vymyslim a skatulkuju. Protoze sama na sobe vnimam jak me posiluje prekonavani prekazek, ktere jsem si sama nastrkala do cesty. Teba tim ze jsem odesla do cizi zeme a prezila tam. nebo narozeni 3 deti. nebo manzelstvi :o))dyt to jsou prekazky jak krava. kdybych je nemela tak jen vegetim nohy nahore. A kdyz decka odejdou z domu kolik zenskych ztraci smysl. a chodit po hospodach a tam se dopit jako prase to je taky hezka prekazka. Clovek to pak zehli nekolik dnu :o))

10 ratka | 1. července 2009 v 8:48 | Reagovat

cim vetsi odstup ziskavam od zivota tim vic vnimam jak se jen toci energie. nahoru dolu a furt dokola.

11 fousek | 1. července 2009 v 9:03 | Reagovat

7: jasně. deprese jako nuda přerůstající přes hlavu :-)

12 ratka | 1. července 2009 v 9:35 | Reagovat

Fousku, nekdy mi to tak pripada :o)) timto se omlouvam vsem depresistum predem, ze zlehcuji jejich nemoc. snad mi to odpusti.

13 fousek | 1. července 2009 v 9:54 | Reagovat

neodpustí. :-) Teda já nevím, asi jsem ještě nikoho s opravdickou depresí nepotkal.

14 ratka | 1. července 2009 v 10:11 | Reagovat

no neodpusti... ja vim :o/

15 or | 1. července 2009 v 10:33 | Reagovat

deprese docela znam
sam jsem si slabsi poridil
a kamosova manzelka si vypestovala fakt slusnou
propadla se az tak hluboko ze jenom lezela na posteli brecela nedelala ani zakladni veci, ani zakladni, nebudu zabihat do detailu
nemela uz skoro zadnou energii, ani si povidat.
v podstate pro takovyho cloveka diky ty hloubce vycerpani v tu chvili neexistuje terapie, jen prasky.

16 ratka | 1. července 2009 v 10:40 | Reagovat

Ore, ja vim. Moje dobra kamaradka ma depku a bere na ni prasky.

Nejhorsi je ochromeni a vysazeni vule. Vule je motor.

17 fousek | 1. července 2009 v 10:51 | Reagovat

15: já si to docela umím představit. Sebe v takovém stavu. Zatím jsem měl ale štěstí. Na zdraví, na ženský, na děti, na kamarády ...

18 ratka | 1. července 2009 v 11:01 | Reagovat

ja byla v tomhle stavu v puberte. zatimco mi rodice nadavali do lenor ja byla neschopna pohybu. lezela jsem uprostred sileneho bordelu a nemohla se hybat. jakoby me neco slaplo na krk a dusilo me.

19 ratka | 1. července 2009 v 11:02 | Reagovat

jak jsem zmizela z domu, "depka" byla zazracne pryc.

20 ratka | 1. července 2009 v 11:04 | Reagovat

myslim ze "depka" v tom smyslu jak jsem ji zazila ja ma puvod v pocitu bezvychodiska. bezmoci. clovek ma pocit ze je svazany do sveraci kazajky a nic nemuze.

21 ratka | 1. července 2009 v 11:09 | Reagovat

behem me "depky" se ve me tristily dve sily ktere sly proti sobe. jedna byla obrovska touha po svobode. Touha menit. sila odstrediva.
a ta druha sila byl strach. odpovednost. loajalita. zavislost. dostrediva sila.
ty dve obrovske sily nrazily na sebe a vyrusily se.

22 Saul | 1. července 2009 v 11:16 | Reagovat

depka je na hovno,ale krásná je ta pravá ruská chandra.Když při tom člověk ještě chlastá,tak je to něco úžasnýho.Doporučuji.
Já se tak jednou po dvou,nebo tří dnech prochlastal do stavu,kdy jsem viděl atomy,molekuly...dokonce i jakousi jejich vnitřní ohnivou podstatu.Když jsem chtěl,tak jsem z nich poskládal dům,nebo strom,cokoliv... a když jsem nechtěl,tak to byla jen nesmyslně vířící masa energie mimo mně.
Prostě jsem se prochlastal k božství.Mohl jsem tvořit vesmíry,mléčné dráhy...jak napsal kolega alkoholik Klíma-"Svět jako vůle a nic."
Pak jsem si jednou přečetl u Minaříka,že něco podobného dělal jeden jeho žák,ten tedy střízlivej.A Minařík mu ten jeho soukromý vesmír rozbil.Naštěstí.Jinak by v něm ten dotyčný musel kralovat miliardy let jako Brahma nad tímto světem a být svědkem jeho pomalé záhuby.Jakoby se díval na své umírající děti.A tak už nic netvořím,radši moc nechlastám a seru na všechny vesmíry i na ty,co je vytvořili.

23 ratka | 1. července 2009 v 11:27 | Reagovat

Saule, to je dobry. ja taky jako holka silene chlastala. az k agonii. to jsem najednou videla vsechno jasne a tak jak to je. prestala jsem pit teprve kdyz jsem otehotnela. nechtela jsem mit blbe decka. a pak uz jsem se neozirala jak muzik. ale ty stavy si pamatuju. svet byl uplne jiny, jednolita virici masa :o)) takovy svet jsem chtela mit kolem sebe porad. presne tohle jsem hledala a nad ranem ztracela (zvracela).

24 Saul | 1. července 2009 v 11:29 | Reagovat

ad 22...radši moc nechlastám...

No,pravda je,že včera mě chytla na kole bouřka jako prase,tak jsem se schoval do hospody a oni zrovínka neměli můj oblíbený zelený čaj:-).
Veškeré živelné katastrofy navrhuji sledovat z hospody s několika ampéry v žíle.Svět je pak krásnej a pohodovej i kdyby trakaře padaly.

25 Saul | 1. července 2009 v 11:33 | Reagovat

no jo radko,já už si zkoušel namluvit,že to tehdy byly nějaké halucinace,či delirium tremens...jenže nebyly!
V podstatě jsem nikdy nebyl střízlivější,než při tom zážitku.
A pak jeden nemá chlastat:-O)

26 Saul | 1. července 2009 v 11:42 | Reagovat

A kočičku ti chválím:-O)
Miluju kočky.Psy považuju za nejblbější živé tvory(kromě člověka),protože jsou manipulovatelní.Proto si je člověk vyšlechtil a oni jsou zrcadlem jeho blbosti,nebo brutality.Kočka je svobodná,dělá si co chce.Nebude panáčkovat,ani dávit děcka,když na to zrovna nemá náladu.

27 fousek | 1. července 2009 v 11:49 | Reagovat

"V podstatě jsem nikdy nebyl střízlivější,než při tom zážitku" - to je typické. Že si to o sobě namol ožralý myslí. Jako jediný.

28 Saul | 1. července 2009 v 11:52 | Reagovat

S jedním psem jsem kdysi chodil.Já teda myslel,že chodím s holkou,které patřil,ale v podstatě jsem chodil víc s ním.V tomto případě dávám psům bod,protože tenhle byl inteligentnější,než ona.:-)
Ale to možná bylo proto,že se mnou trávil tolik času:-)

29 ratka | 1. července 2009 v 12:04 | Reagovat

ja kdyz byla ozrala tak jsem to vzdycky o sobe vedela :o)) a davala na sebe pozor.

30 fousek | 1. července 2009 v 12:09 | Reagovat

29: :-))

31 or | 1. července 2009 v 13:34 | Reagovat

na muj vkus je chlast a drogy prilis nevyhodnej pomer cena/vykon respektive uzitek/poskozeni
takovy jako hooodne zivy sutoviste-krok nahoru a jedu tri kroky dolu. a hned mi vybliklo jak jsem mezi tofanama snazil projit nahoru suti ke skalnimu oknu "bus di tofana". po pulhodine jsem skoncil naprosto zlitej potem jen o  dvacet metru vys

32 Saul | 1. července 2009 v 13:48 | Reagovat

Jedna z nejlepších studií o chlastu a je Démon alkohol od Jacka Londona.
I tento nejen dobrodruh na něj dojel.
V té knížce svého "kamaráda" mistrně popsal.

33 or | 1. července 2009 v 14:00 | Reagovat

cist studie o chlastu ?

34 Saul | 1. července 2009 v 14:06 | Reagovat

lepší je číst,než je potom psát:-)

35 @Teo | Web | 1. července 2009 v 16:25 | Reagovat

Tak jsem zvládl akurát první odstavec a neudělalo se mi dobře... Hele, ty máš fousy?! :p

36 ratka | 1. července 2009 v 16:53 | Reagovat

aTeo, jasne :o) jako kazda bába přes padesát

37 ratka | 1. července 2009 v 17:08 | Reagovat

31. Ore, nad timmlady clovek nepremysli. Podle me hleda rychle a ucinne metody jak vyradit rozum. a chlast je jednou z nich. a lezeni na bus d tofana taky. ta prvni je rychla ta druha vic procitena :o))) ale obe vyradi rozum na urcitou konkretni dobu

38 rulisa | 1. července 2009 v 19:19 | Reagovat

O chlastu jako pomocníku sledování počasí mi nepište. Eště se mi od víkendu zcela nevrátil žaludek na svoje místo.
A to jsem si chtěla jen dát pár rumů, abych kvůli nutnosti zabalit jednu akci neměla chuť na cigaretu. :-(

39 pavel | Web | 1. července 2009 v 20:49 | Reagovat

píšeš mi z duše, taky si to tak myslím... ale za jednu věc se ti musím omluvit, neddala jsi web a já bezděky kliknul na blok a nejde to zatím vrátit zpátky...

40 ratka | 1. července 2009 v 20:51 | Reagovat

co nejde vratit Pavle. nerozumim. neco jsem udelala spatne? ke me muzes prijit kdykoliv chces. budu rada.

41 pavel | Web | 1. července 2009 v 21:31 | Reagovat

omylem jsem tě zablokoval a vymazal tvůj komentář, protože tam nebyl u něho "web"
a kliknul jsem zkrátka vedle... snažil jsem to vrátit zpátky a ještě navíc jsem vypadl z přístupu na blog, mohu jen jako návštěvník... slíbili mi že to spraví...
teď mohu odpovídat lidem, ale nemohu dávat články :)
a ještě odpověď: domysli si sama kdo to je...nemažeš a neblokuješ, když ti někdo nedá pokoj a slovně tě uráží?    

42 anina | 1. července 2009 v 21:39 | Reagovat

Radko, no já taky o tom, co píšeš docela často přemýšlím. Ještě s dětma..to jsem měla hotovej zvěřinec, ani nebudu snad vypisovat co vše. Jako holka jsem měla psa, co mně umřel v noci u kamen, byla jsem u něho, trápil se a nikdo nedokázal s ním jít, aby ho utratil. Zvířata mám ráda, jo, je to takový zpestření pro nás lidi. Další dvě fenky jsem měla z útulku a jednu jsem pomáhala kamrádce rodit a už mi zůstala.Mám ráda i kočky. Děti chtěly zvíře a já už pak ne, ale sama jsem měla, taky jsem jim ho chtěla dopřát. Teď mám doma dvě malý fenky, ráda je mám, ale není to jen radost, ale i dost starost se někam hnout na delší dobu..
Pak mi jich je líto a přijde mi, že nemají tu pravou péči a mám výčitky. Ale zase, určitě jim je daleko líp, než v útulku. Nevím, jestli někdy ještě budu chtít další zvíře, ale to už jsem říkala kdysi, že ne...a stejně.

43 ratka | 1. července 2009 v 21:41 | Reagovat

Anino, takhle presne to bezi ve vsem co delame :o)) jako s tem zviraty

44 ratka | 1. července 2009 v 21:43 | Reagovat

Pavle, myslim ze nejake potize jsou na blog.cz obecne. nic si z toho nedele. ja ani nevim jaky komentar to byl. asi nejaky nedulezity.
netrap se zbytecne. jsou to malickosti.

45 pavel | Web | 1. července 2009 v 21:48 | Reagovat

už se mi to podařilo obnovit, šlo o to, že důležitější než IQ je EQ, což s tebou plně souhlasím...
teď by mne zajímalo jestli jsi už odblokovaná, zkus mi napsat jen nějaký krátký komentář, třeba jen ahoj
a promiň... :)

46 pavel | Web | 1. července 2009 v 22:11 | Reagovat

všechno je zase OK, děkuji za tvoji trpělivost...
a teď ke kočičce: nezneužíváš ji, jak říkáš, kočka má svoji hlavu, není jako pes... měli jsme doma kocoura, zemřel stářím a naopak jsem měli pocit že on byl pánem domu a  harmonie v rodině  :)

47 Jirka* | 1. července 2009 v 22:49 | Reagovat

Tak jsem přišel (a divím se, kdo že to psal ten komentář č.2 :-)) a znovu můžu odpovědět: "Je to absurdní." Ovšem... leze mi na rty známá otázka "a co si představujete pod takovým pojmem "absurdní?"" :) Myslím si, že si opravdu vyrábíme moc věcí uměle a zároveň blokujeme ty přirozené. Klacky pod nohama jsou důležitý. Znovu opakuju, že "žít bez handicapu je dneska strašně těžký", a tak se to odráží, mimo spustu jiných věcí, i na těch zvířatech okolo. Nejlepší na tom ale je, že ona to nesou mnohem líp, než my, takže se chytáme do vlastní smyčky, zatímco nás pozorují a mají z nás docela slušnou prdel.

48 ratka | 2. července 2009 v 8:02 | Reagovat

Jirko, presne tak jsem to myslela. Jako vyrabeni umelych problemu kdyz se nam ty prirozene vyhybaji. pohybujeme se pak v prizracnem umelem svete zombiku ofukujicich svoje umele mazlicky a narikajicich nad umelymi problemy. A vznika cela masinerie zbyvajici se umelym svetem.

49 pavel | Web | 2. července 2009 v 9:54 | Reagovat

takhle navečer, když už není takové vedro je to fajn, člověk se mezi kamarády zrelaxuje...
ale doma být nemohu :) musím pracovat :) hezkej den :)

50 or | 2. července 2009 v 9:55 | Reagovat

co se mysli tyce da se odkryt vselicos
nicmene to nic nemeni na tom ze dokud je mysl zavisla na tele, je treba nejake minimum usili v realite venovat na jeho preziti :-)

51 pavel | Web | 2. července 2009 v 9:57 | Reagovat

to doma mám většinou jen v neděli, to už jsem rád, po celém týdnu, že nemusím mezi lidi:D

52 ratka | 2. července 2009 v 9:57 | Reagovat

50 a telo zavisle na mysli :o))

53 ratka | 2. července 2009 v 9:58 | Reagovat

pavle, no vidis :o)) tak to mame stejne. ja jsem taky rada sama se sebou. rozumim si.

54 Liška | Web | 2. července 2009 v 15:28 | Reagovat

[10]:
Jaký odstup od života , ratko, ty už nežiješ?

[26]:
Saule, taky mám ráda kočky. Ale nepovažuju psy za blbce - prostě mají jiné chování, protože mívali jiný způsob života. Jediné možné chování v jejich situaci, jako jediné možné mají kočky. Proto nejsou větší blbci.

55 ratka | 2. července 2009 v 17:05 | Reagovat

LIsko, nekdy mam pocit ze ze se na zivot divam.

56 Jirka* | 2. července 2009 v 22:32 | Reagovat

ad 55) Mám často stejný pocit. Když jsem byl mladší, "točil" jsem dokonce autobiografický film v obrovským zrcadle, které mám vložené do knihovny (má širokoúhlý formát jako plátno v kině). A to jsem si myslel, že "vidět se zvenčí" je vždycky výhoda.

57 ratka | 3. července 2009 v 7:43 | Reagovat

Jirko, vyhoda i nevyhoda. Furt si myslim ze je nejlepsi to stridat. Vstupovat dovnitr a vystupovat ven. nebo oboje soucasne. (to uz je podle me nejvyssi liga :o)))
clovek podle me muze byt uplne unasen, prozivat a v momente kdyz mu v hlave probleskne ze vystoupi tak se najednou diva zvenci.
ja to takhle prozila kdyz jsem rodila posledniho kluka. prozivajice udalosti jsem se najednou na sebe divala. A od te doby to praktikuju i ve vsednem zivote :o))

58 ratka | 3. července 2009 v 7:44 | Reagovat

s tou kockou je to uplne stejny. Valim s s kockou a jsem stastna. a najednou se vidim jak tam s ni lezim... Tak jsem to blogla :o))

59 Pařez | Web | 3. července 2009 v 9:58 | Reagovat

máme doma dva bratry kocoury. Takřka každý pátek jsou nacpání do přepravky (poslední 3 měsíce už každý do vlastní) a převezeni (oba celou cestu strašně nadávají) na chatu, kde jsou vypuštěni. V neděli večer jsou opět nacpáni do přepravek, tam únavou okamžitě usnou, po příjezdu domů vysočí z přepravek jen proto, aby zaujali pohodlnější polohu v křesle a na židli. Jako dítě jsem toužil po Psovi - nikoli po Rodinné Hračce ale po velkém "Psovi s velkým P", který by byl vycvičený a stal se členem rodiny. Nikdy jsem si ale psa nepořídil - je to příliš velký spotřebitel času. Zatímco kočky se nemusí vodit ven a pokud jsou dvě, tak ani lidskou společnost přes den nepostrádají, stačí jim jednou za den dosypat krmení a dát čistou vodu, a nijak netrpí. Ti dva kocouři ale získali sponzora a tak dostávají ty nejchutnější a dieteticky nejvhodnější (ale taky nejdražší) granule a kapsičky s masem, určené pro bytové kočky. Dostává se jim i pravidelných lékařských prohlídek, i pravidelného očkování a odčervování, včetně periodické aplikace protipříživnických prostředků. Přesto stále hudrají a dožadují se drbání a hlazení na různých místech svého chlupatého těla, především pak tam, kam si sami nedosáhnou. Až se příště narodím, chtěl bych prožít život jako kočka ve své rodině.

60 or | 3. července 2009 v 10:23 | Reagovat

soucasneee!!!

61 radka | 3. července 2009 v 12:00 | Reagovat

parezi stejne, ta moje kocka ta se ma :o)) ani vozit ji nemusim sem tam.

62 radka | 3. července 2009 v 12:01 | Reagovat

60.  :o))

63 Saul | 3. července 2009 v 17:26 | Reagovat

Re54:
Liško,psi nejsou blbí od přírody.
Psi jsou blbí po nás.
A já jim vyčítám,že si tu lidskou blbost nechali nalejt do svých původně moudrých nejen vlčích,ale i třeba i liščích:-)mozků.
Že dělají aport,že chodí s náhubkem na vodítku,dělají ze sebe blbce na cvičáku...
V tomto se kočky,jejichž domestikace není možná o moc kratší,zachovaly naprosto důstojně a tak nějak s ženskou noblesou.:-)Prostě berou,cokoliv se nabídne a oplácejí,jen když chtějí.:-)
Miluju kočky ze stejného důvodu,jako ženy-pro jejich nevyzpytatelnost,kterou někteří považují za faleš(asi právem) pro neovladatelnost,divokost,pro jejich potřebu svobody a současně neskutečné věrnosti k domovu-k místu,kde žijí.Pes je doma tam,kde jeho pán,kočka je doma tam,kde žije ona.

64 ratka | 3. července 2009 v 17:28 | Reagovat

Saule, to je nadherne vyznani kocce. diky. miluji kocky prave proto ze jsou takove jak pises. berou cokoliv se nabidne a oplaceji kdyz chteji

65 ratka | 3. července 2009 v 17:31 | Reagovat

nekde jsem cetla, ze podobnost pana a psa vubec neni nahodna. Ten pes totiz prebira mimiku sveho pana. Napodobuje ho i ve vyrazu ksichtu i v chuzi. Proste ve vsem chce byt jako on az se postupne zmeni do jeho podoby. Proto i psi usmev. Pes napodobuje usmev sveho pana.

66 Jessie | Web | 3. července 2009 v 21:30 | Reagovat

Kočky lidi považují za falešné, jak píše Saul, ale kdepak, jsou prostě nezávislé.
Nejvíc mi na nich imponuje, že se nikdy nevzdávají. Malé kotě se postaví velkému psovi, bez naděje na vítězství, ale bojuje až do konce, nežebrá o milost.

67 pavel | Web | 3. července 2009 v 22:51 | Reagovat

[66]: souhlasím s tebou... mám rád kočky právě pro tu nezávislost... a i u žen :)
protože psi jsou právě závislí a někdy mám dokonce pocit, že si lidé právě pro tuhle jejich až "podlézavou" věrnost berou...
nemyslím to zle :D

68 Saul | 4. července 2009 v 14:13 | Reagovat

Ještě bych doplnil,že kočky na rozdíl od psů a lidí nemají potřebu vytvářet smečku!Umí si žít svůj vlastní život.
Projevenou péči neoplácí otrockou poslušností,ale něhou.
A jinak,všechny muže varuji před tím,aby své kočičí archetipy upltatňovaly u žen.My jsme v podstatě "psí"a jakmile ukážeme břicho,může nám ho nějaká něžná kočíčka klidně rozpárat!To je zasde jejich archetip!
Archetipy nejsou od toho,abychom z nich krvácely,ale uvědomily si je.
Což pro pro baby platí taky:-)

Kuwa,takový moudro už ze mně dlóho nevylezlo:-0)))
A to ze mně přitom pravidelně vychází nejmenovaná hnědá věc podobné hodnoty:-)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.